OT Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Červen 22 06:00:00 CEST 2011

No tak to je pana Kubace pro cokoliv jineho nez cyklistiku skoda.

Vzhledem k tomu, ze bezne se uvadi jako maximalni TF pro urcity vek
vypocet pro muze 220-vek tak pokud vezmu ze dotycnemu je odhaduji 30 let
tak ma maximalni TF 190 bpm (udajne presnejsi vypocet je 208-(0.7*vek)
coz je 187bpm) - je to sice individualni ale na 99% lidi to sedi
jen podotykam, ze maximalni TF se treninkem nemeni

do 65% regeneracni zona - muzete jet v podstate neomezene dlouho -
idealni na hubnuti - cca 80% energie hradite z tuku

65-75% vytrvalostni zona - v teto zone muzete jet dlouhodobe pri pouze
lehkem "nepohodli" - neni problem jet nekolik hodin v tomto tempu - cca
30% energie z cukru a zbytek z tuku

75-85% anaerobni zona - vytrvalost v teto zone zalezi vetsinou na
zasobach ATP a cukru ulozenych primo ve svalech - jakmile se vycerpaji
jste jasnej - jsou to zalezitosti desitek sekund - typicky spurty

takze 160bpm je 84% bezne maximalni TF z cehoz mi tak nejak vychazi ze
by mel byt pan Kubace ted v priprave na Tour de France a regenerovat z
Giro d' Italia.

kdyby p.Kubac napsal ze ten kopec vyjizdi pri 130bpm tak bych nerekl ani
slovo, protoze prave treninkem se posouvate pri stejne zatezi do nizsich
pasem

no nechme toho a modleme se aby kolegu nekde nesmejklo

--
S pozdravem
Radek Vicek