Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Červen 21 23:19:45 CEST 2011

> no to co provozujete nema ale s treninkem v tepovych pasmech nic
> spolecneho - takhle se da jezdit stovky a tisice kilometru uplne zbytecne
> (pokud uz neumite poznat kde se pohybujete s tepem)

S tepem se pohybuju po Madarsku, Srbsku, Ukrajine, Bulharsku a vsude kolem
dokola nasi republiky. Mimo to do prace a zpet 4x tydne 6 mesicu v roce 45
km denne. ;-))
V zahranici jezdime natezko (30kg bagaze na kole) - 100km denne bezne 14 dni
v kuse

Loni jsem byl zvedavy "jak mi to jezdi" tak jsem si koupil SUUNTO M1 - a mam
zemreno ze kdyz jedu "jako v Srbsku" nikdy nemam pod 120 tepu a nikdy nemam
nad 160 /min - velmi prekvapive - ze ve 100 km etape natezko se porad
pohybuju v aerobnim pasmu ze? A jeste divnejsi  - stacilo 500 km v horach a
prisel jsem na to i bez pulsmetru.  Divne ze ;-)

Problemem na ktery jsem chtel upozornit, je ze je potreba OPRAVDU jezdit a
ne to jen planovat a utracet cas planym bastlenim.

Zdravi Petr Kubac