obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 21 23:29:17 CEST 2011

> navic je asynchroni,

Priznam sa, ze az teraz ma to prinutilo sa pozriet poriadne na ten vhdl... Mnojo, takze to JE vsetko asynchronne! A ja som si doteraz myslel, ze naopak.

No tak to najprv *vsetko* (t.j. adresy, data aj wr/oe) prerobte kompletne do synchronnej verzie, vyskusajte tak, a dajte vediet.

---
Este jedna otazka, ten monitor, na ktory to mate pripojene, je poctivy multisync CRT, alebo LCD? V druhom pripade mozete vidiet tmu alebo rozne artefakty aj len kvoli tomu, ze LCDcka su notoricky fajnove aj na necakane malickosti v casovani.

wek