obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Červen 21 21:45:01 CEST 2011

protoze simulace stale nebezi (ani po cleanupu), tak davam novou verzi,
treba pujde
muze mi ale nekdo rict co je v tech 3.8GB instalacce a 9.8GB mista na disku?
to snad zapisuje nahodna data

uprime receno NECHAPU soft co zabira 10GB a je mi z toho stejne smutno jako
z ceske posty ;-)

Pavel

----- Original Message -----
From: <hw na itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 21, 2011 9:24 PM
Subject: Re: obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

podle me tato cast nemuze byt brzdou systemu (nemam/neumim zjistit jestli
je)
ale nepujde moc osidit
jde totiz o to ze existuje 5 variant kam vede datovka
- zapis z AD (horni pulka byte)
- zapis z AD (dolni pulka byte)
- cteni pro AD
- cteni pro VGA
- mazani stranky

navic je asynchroni, kdyby byla synchroni, tak podle me opet nic neziskam
muzu se podivat do schematu, pripadne kdybych to umel, tak si asi muzu
zmerit zpozdeni.
podle me to ale bude trvat priblizne stejne pro vsechny situace, mozna se
ale pletu

Pavel