Re: Mnohapolove prepinace

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 21 20:38:46 CEST 2011

Jedná se o 1 ks, vyskytují se tam desítky V a ještě k tomu dvě galvanická oddělení:
http://www.papouch.com/cz/shop/product/cl232-prevodnik-rs232-proudova-smycka/
Problém je, že proudové smyčky jsou "každej pes - jiná ves", takže je tam dost jumperů a většina zákazníků jim nerozumí.

Tak mě napadlo, že bychom jim mohli na vyzkoušení půjčovat speciálně upravený exemplář, kde by prostě jen cvakali otočným přepínačem, dokud nebude komunikace probíhat k plné spokojenosti. Potom jej vrátí a dostanou normální kus, s jumpery nastavenými dle toho, v jaké poloze přinesli ten půjčený:-)

Většina z těch teoretických 180 drátů bude tedy jen spojovat sousední piny přepínače.

Sestavení více pater toho přepínače z GESu vypadá nejnadějněji. Jako další možnost bude asi udělat přepínač na DPS, něco jako je v multimetrech.

PH