obsluha pameti - VHDL - pokrok + silene ISE

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Červen 21 19:33:57 CEST 2011

zdravim vsechny kteri byly ochotni dat par rad.
kousek jsem pokrocil a na teto adrese jsou 3 priklady, pro prubeh signalu
(vzdy obrazek patri ke zdrojaku se stejnym cislem
http://vec_hw.itherm.cz/

01 je puvodni verze, kde je WR generovan jen invertorem z citace
02 je verze kde se se WR generuje z citace a hodin
03 je verze kde se stejnym zpusobem generuje i OE
vsechny tri verze funguji pro 640x480
pro 800x600 je jen cerny obraz, takze predpokladam ze nestaci delka WR, na
osciloskopu neni nic videt (jen neco jako sinusovka :-) )

nejak ale umrelo ISE, kdyz chci delat simulaci jako je na obrazku, tak
skoncim na prazdne (sede) obrazovce v zalozce Simulation, zavrit se da jen
sestrelenim ISE.
restart nepomaha, nevi nekdo co s tim?

Pavel