OT: oznamovaci system obcanske nespokojenosti - was: Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 21 17:17:03 CEST 2011

Pokud někdo dáte dohromady text na tu poštu, jsem ochoten takový systém
vytvořit, provozovat a rozšiřovat o další oznamy.

Představa je taková, že se odešle stanovený text nebo uživatelem vybrané
části textu jménem jakoby ze zadané e-mailové adresy a s celým kontaktem na
adresy našich potentátů, popř. si ještě vybere, kterým. V podstatě něco jako
petice, ale mnohem otravnější.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>

Tohle není špatný nápad, jen se musí dořešit pár základních detailů,
zejména:
- Někdo bude muset všechny rozesílané zprávy kontrolovat, jinak se z toho
stane rozesílač spamů a nesmyslů, které to naprosto zdiskreditují
- Bude nutno pravidelně měnit adresy používané k rozesílání "vrchnosti", aby
si tato nemohla nepohodlné informace pohodlně odfiltrovat.

Bude-li to fungovat, přizvat nějaké pomocníky, třeba pány z Liberálního
institutu a upgradovat na celoevropskou verzi, kde se všechny zajímavější
příspěvky přeloží do patřičných jazyků a rozešlou europoslancům,
eurokomisařům a dalším eudarmožroutům.

Poznámka: Osobně bych byl spíš pro petici o zrušení cla v plném rozsahu.
Provokativně bych tam taky dal link na Machovu knížku "Jak vystoupit z EU"

PH

From: <jar.mez na centrum.cz>