OT - vystrojeni nadrze pro naftu (povrchovka, tesneni, komponenty)

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Červen 21 14:36:52 CEST 2011

Ale neni pan tam micha jabka a hrusky, doporucuje to co ja tedy  S2321 a pak do toho plete, ze sam zkousel odolnost vypalovaneho autoemailu, tedy uplne jinou barvu..
Osobne bych se toho nebal, respektive lepsi barvu nesezenete,  tezko bude MERO leptavejsi nez brzdova kapalina a tu  to snese.
http://www.tradix.sk/files/sincolor/tech_list/S2321.pdf

Barva je defakto stredne molekulárni epoxidova pryskyrice a tu by estery mastnych kyselin leptat nemeli.
J.