OT - vystrojeni nadrze pro naftu (povrchovka, tesneni, komponenty)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Červen 21 14:16:45 CEST 2011

Pokud chcete ZÁRUKU, tak buď nic nebo kovový zinek. Jakýkoliv organický
materiál je potenciálně rozpustný (bobtnavý, degradující...) a nikdy
nevíte, kdy zase někomu v zájmu veřejného blaha hrábne a začne do nafty
přidávat něco dalšího (co třeba ještě ani neexistuje).

---
Jirka