OT - vystrojeni nadrze pro naftu (povrchovka, tesneni, komponenty)

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Červen 21 13:48:29 CEST 2011

Pokud si netroufnete na ten pozink nebo vam to prijde drahe , odhadem by prislo tak na 1k Kc, pouzijte dvouslozkove epoxydove barvy, bezne se tim zevnitr natiraji
nadrze u motorek, benzin sice neni nafta, ale z hlediska odolnosti barev to je stejne.
Treba EPOLEX EMAIL PROFI - S2321 + pred tim samozrejme zakladovkou.
J.