Re: OT: Protiustavnost (WAS Re: ČP si udělala fakt pěknou trafiku)

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Červen 21 12:42:16 CEST 2011

Nepatri to sem tak jsem nechtel ani reagoval, ale kdyz jste na to udelal zvlastni vlakno.

1. Ustava vám dává nejaka prava, za jejich uplatneni nemuzete byt trestan ani jinak postihovan, v tomto je dana uprava protiustavni
jelikoz pokud sve pravo vyuzijete budete potrestan pokutou az 10000Kc jde o upravu jednosnacne protiustavni a bude US zruseno.
2. Auto ani jiny dopravni prostredek, tedy vas majetek, nemuze spachat zadny dopravni prestupek, cili vase uvaha o zadpovednosti majitele je zcela zcestna, tim se dostavame k dalsi protiustavnsoti.
Zakonodarce zcela v rozporu s zaklady rimskeho prava klade na majitele faktickou zodpovednost za prestupky jine svepravne osoby a to je opet nepripustne a protiustavni.
3. Maly priklad, vase manzelka vasim autem pojede na 50 rychlosti 55 a urednicek vas predvola, vy ted mate moznost bud jako spravny praskac prasknete svou zenu nebo vam urednicek vysije pokutu 10.000Kc
Vam to prijde normalni me ne, ale budiz. Stejna vase manzelka stejnym vasim autem pojede a srazi v noci nejakeho vysmazence a proste ujede nebo si nevsimne, prosim vynechme reci o tom ze by to nikdy neudela. Vas jako majitele predvolaji a vy opet mate moznost prasknout jako spravny praskac svou zenu nebo proste odmitnete vypovidat a v tomto konkretnim pripade, svete div se zadnou pokutu nedostanete a police se s vami jen rozkouci a podekuje vam. Rika se tomu nerovnost pred zakonem a opet je to v rozporu s pravnim radem.

K vasi motorce, opet zcela nespravne prirovnani, tato uprava nema na trestani vaseho motorkare zadny vliv, jelikoz zadny radar nezjisti cislo tudiz majitele motorky.

Secteno a podrtzeno, v zemi, ktera je absolutni svetovou spickou v poctu policistu, nema policie cas resit dopravu v doprave a jelikoz mestum nejde o nic jineho nez o prachy je zde snaha resit to poslapavanim zakladnich prav obcanu.
V neposledni rade uprava absolutne nic neresi, kdyz vam poslou patebni prikaz, podate priti nemu odpor a nasledne jako ridice oznacite napriklad predsedu vlady na ostrove Sv.Krystof a Nevis jste v klidu.
CR nema s danym ostrovem diplomaticke styky, dany ostrov ma s EU bezvizovy styk a neni ani teoreticka moznost jak by vam dany urednicek mohl dokazat opak. Jelikoz prestupce je znam vy jste ho oznacil, postpuje se dale podle zakona o prestupcich a vec bude po roce odlozena.

J.