Doporucte TPI programator (tiny10 a pod.)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 21 12:41:09 CEST 2011

Dobrý den všem,

doporučte prosím nějaký programátor, kterým lze programovat přes TPI. Jde mi
primárně o ATtiny10 a samozřejmě programování v aplikaci. Nejlépe něco jako
USB-ASP, nebo PonyProg, ale ani placeným se nebráním.

Líbí se mi např. tento:
http://www.bravekit.com/USB_AVR_ISP_AVRISP_mkII_programmer_PDI_TPI_ATxMega_Xmega
Má s ním tady někdo nějaké zkušenosti?

Mám tu Beeprog, ale když nechám zobrazit "informace o obvode" doporučí mi i
pro tiny10 klasické ISP (miso, mosi, sck, reset), místo TPI (data, clk,
reset). Na webu výrobce jsem našel ještě programování s vložením MCU do
redukce za nehorázkných 200 euro. Jenže to je pro ladění nepoužitelné.

Děkuji, PH