RE: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Červen 21 11:43:55 CEST 2011

Ja cekam na balik z DX za $5 vice jak dva mesice a zatím se mi neozval nikdo... Je to katastrofa.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, June 21, 2011 10:54 AM
To: HW-news
Subject: RE: ČP si udělala fakt pěknou trafiku

Včera jsem strávil 2,5 hodiny na poště 120. Ten bordel, co tam mají a ta nestoudnost za to chtít 96 korun je naprosto neuvěřitelná. Jen co budu mít chvilku, píšu svůj případ na ombudsmana ČP, možná i na českého ombudsmana, a budu žádat minimálně vrácení toho poplatku.

ČP je komunistický podnik se způsobem práce zamrzlým ze stalinské éry. Všechny bych je vykopal na ulici!!!

Jakub Šerých