OT: roboticka sekacka na travu

vostrel na lit.cz vostrel na lit.cz
Úterý Červen 21 07:25:13 CEST 2011

Prave ze baterie to ma porad jenom NI-MH, musi to mit okolo pozemku zakopany
kabel, nabijecku to pry hleda nejdrive nahodne, kdyz se nazadari tak dojede ke
kabelu a potom jede kolem nej az najde domecek. Nejak jsem cekal za cenu pres
50kKc. trochu lepsi reseni nez nahodny pohyb.Aby si pozemek objela, zmapovala a
pak nejak systematicky posekala, ale to je asi moc velky pozadavek na dnesni dobu.