Re: OT Re: pro milovníky koloidního stříbra

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Červen 21 00:04:56 CEST 2011

Nosili domu to je jesne, ale moc si nepomohli, cena stribra byla 1$ za 24g stribra.
Pro spravu rezev stribro stejne nemelo cenu jiz od roku 1900 se nepouzivalo stribro jako menovy kov.
Vydelali jen ty,kteri si prebytky schovali na pozdeji, dnes ,je cena 35$/g a podobne jako na zlatu je na tom krasne videt, ze dolar
je uz jen papir bez ceny.
J.
J.