OT: Odbijeni hodin

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červen 20 23:44:56 CEST 2011

Zkuste nějaký syntezátor (analogový v digitální formě), nebo MIDI, tam je
zvuků...

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>

Pani, to je napad, ohlasovat hodiny kvilenim elektrickej gitary... :-)))

Ale vazne, mne osobne by Big Ben z pondusoviek vyslovene vadil. Aj to z toho
webshopu, na ktory pan kolega daval link, je akesi sterilne. Najkrajsie
bijuce pondusovky co som kedy pocul mali mechanizmus s vrtulkou ako brzdou,
ktory sa pomerne pocutelne rozbehol asi tristvrte sekundy pred prvym uderom,
a skoncil s jemnym avsak pocutelnym cvaknutim za poslednym uderom. To mi u
tych samplov jednoducho chyba.

Kedze vsak islo o rozne ruchy, obavam sa, ze by si to prave vyzadovalo
pomerne hifi zostavu aby to tu pomerne jednoduchu mechaniku dokazalo aspon
akotak naimitovat...