OT Re: pro milovníky koloidního st__íbra

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 20 22:53:45 CEST 2011

> akurat sedim v riadiacom centre po 50 hodinovom vypadku ktory sposobil
> nejaky ventil na olej vo velkom kompresore a mam pocit ze niektori
> operatori robia obcas to iste :-)))

No tak ak sa nudis, tak si precitaj ten clanok "calutron" na wikipedii... pise sa, ze tie baby mali pri produkcii vacsiu efektivitu, lebo jednoducho slepo plnili prikazy, kdezto banda PhD co to predtym ladili mali neustale nutkanie hladat vysvetlenie pre kazdu sebemensiu vychylku, a tak sa zbytocne rozptylovali...

Mozno to znie divne, ale ja si myslim, ze to je dost zavazne zistenie s dolezitymi dosledkami.

wek