voda v notebooku DELL 620

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Červen 20 18:26:45 CEST 2011

Budiz mu spalovna lehka...
No ja vylil do Aceru tak deci piva pred mesicem a az na par klaves,
ktere trosku vaznou, slape bez problemu, takze priste taky nechci
"znacku" ;-)
Mimochodem, co dava ted alza za 8-10 tisic s mobilnim internetem na pul
roku zdarma, to mi prijde dost dobry na takove to bezne pocitacovani...
Kdybych nemel stare NB kam se podivam, byl by doma dalsi, ale nechteji
odchazet. ;-)