OT: Odbijeni hodin

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 20 15:38:56 CEST 2011

No neviem...  pise sa o samplovacej frekvencii 9000Hz, takze to bude
hrat tak isto ako tie mizerne cinske hracky, "plechovo" a "zvonivo" a
nie som si isty, ci sa pohnete z miesta.
Ako pisal Wek, jeden priemerny MCU (nejake PIC18, AVR alebo rychlejsia
'51 postaci) - na prehravanie jedneho zvuku sa to da urobit naozaj do
50 riadkov C-kodu, FLASH (trebars nejaka SST25VF016) a drobny skript
na vytvorenie binarky do MCU je lepsie riesenie, mozete is so
samplovacou frekvenciou do desiatok kHz, rozlisenie povedzme 12 bitov
(DA trebars MCP4821) a mate zvuk "takmer" (no je to daleko, ale lepsie
ako 10bit) ako z CD.

Samozrejme, vyber je na Vas. Ide aj o to, ci sa Vam chce bastlit alebo
nie, len som chcel upozornit, ze az taka slava to s tym modulom
nebude.

J.S.