OT: Odbijeni hodin

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Pondělí Červen 20 15:01:12 CEST 2011

Zdravim

Snazil jsem se naplnit prani moji pani která touzila mit na zdi hodiny
s kyvadlem nebo-li pendlovky. Bohuzel jsem koupil napodobeninu
coz není tak hrozne, ale co mne trapi je ten zvuk odbijeni.
je to jako nejlacinejsi digihra a s realistickym zvukem to nemá naprosto
nic spolecneho. Nevideli jste na DX nebo na nejakych jinych eshopech
hotovy komercni modul který by slo pouzit ?

Alespon něco jako na ukazce Westminster z tohoto odkazu:

http://www.rhythm.cz/produkt/hrajici-hodiny-cmj449nr06

Upozornuji ze moje hodiny staly asi ctvrtinu, tak proto ten laciny zvuk :-)
O pisnicky mi nejde, pouze odbijeni.

Diky cestmir

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.