Lunochod, zajimavy dokument na CT2

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červen 20 09:58:25 CEST 2011

vcera som si k tejto teme pozrel dokument BBC spomenuty na tej wiki
stranke "Windscale: Britain’s Biggest Nuclear Disaster". Je to celkom
zaujimave pozeranie, urcite doporucujem najst si niekde zaloznu kopiu.
Presne ten isty scenar ako v Cernobyle, vrchnost (strana, vlada, doplnte
co sa hodi) tlacila na to aby sa nieco urobilo (v tomto pripade ziskal
stiepny/fuzny material) ignorujuc varovania vedcov ze to nebude
fungovat. Ale nejake fyzikalne zakony predsa nemozu byt prekazkou v
ideologii a politickych zaujmoch (v tomto pripade kamaratstvo s usa a
embargo testovania jadrovych zbrani).
b.