Dalsi zahada v C

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Červen 20 08:40:27 CEST 2011

Chyba bude asi v MBLABu. Sice jsem u projektu zmenil printf na All features,
ale zda se ze se to neprojevilo v sekvenci pro kompilator. Musim se podivat
do manualu jaky je prikaz pro zmenu funkci printf.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421 na zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 20, 2011 7:08 AM
Subject: Re: Dalsi zahada v C

> Kompilator je PIC18STD Mplab 8.56. Vypada to na problem s nastavenim
> printf. V sekci Global jsem zkousel ruzne nastaveni knihovny printf ale
> bez zmeny vysledku.

Standardne vie printf robit iba s 16-bitovym intom. Na podporu longov
alebo floatov treba zapnut podporu v nastaveni linkra (Integer + Long).
Odskusal som ten priklad a funguje (na starej verzii 8.35), ale je to
takisto pomale - 49300 taktov. Preto sa takymto konstrukciam vyhybam.
Vlastna funkcia, ktora prevedie long na string bude o niekolko radov
rychlejsia...

j.