Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Neděle Červen 19 23:12:20 CEST 2011

Díky moc - přesně k tomu jsem právě po přečtení teorie a konzultaci s
pár závodníky došel. Je třeba prostě najezdit objemy v určitých podmínkách.

A protože to sám moc neodhadnu, sháním pulsmetr. Nechci do toho dát
ranec (viz Polar 2.000,- a více, případně Suunto) ale možnost chytat
později data jiným zařízením a logovat je + přidat třeba tu kadenci a
rychlost by byly příjemným bonusem. Proto bych radši vybral takový
tepák, u kterého to pak půjde.

	S.