Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Neděle Červen 19 23:04:37 CEST 2011

Přes TI Chronos jsem se dostal až na
http://www.bm-innovations.com/index.php/shop_products.html

Ti mají hrudní pásy, přijímače na SPI/UART/USB, dokumentaci i SW.
Bohužel ne šikovné jednoduché použitelné "hodinky" do začátku...

Ale i tak je to zajímavé - i když pro mně momentálně nepoužitelné.
Hledám něco co bych mohl začít používat rovnou.

Hrudní pás + receiver modul na SPI + poštovné je cca 90 EUR...

	S.