Re: Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Červen 19 21:28:30 CEST 2011

> Zatím mně zajímá opravdu jen puls a tréninková pásma, ale do budoucna bych
> to rád spojil i s dalšími údaji (cyklistika/běh na lyžích - hlavně GPS
> poloha, rychlost, okolní teplota, frekvence šlapání, zařazené převody,
> ...) ale současně nechci za takové zařízení dávat balík a rád bych si i
> pro zábavu něco ubastlil.

Tak nevim jestli jsem malo sportovec, nebo malo GEEK, ale kdyz jsem zacinal
jezdit na kole tak jsem mel presne tyto predstavy a nakonec jsem skoncil tak
ze tachometr se mi letos pokazil a novy ani nemontuju, protoze moje
treningova trasa je 19,97 km dlouha  (zmereno asi 1000x) a pokud ji neujedu
pod 50 minut (da se zmerit hodinkami) tak jsem na tom spatne

Principialne staci tuto trasu jet na zacatku sezony, pak si jezdit kde chci
a pak na konci jako ukazatel zlepseni. Spousta ostatnich parametru je bud
funkci celkoveho casu, nebo nahodne osciluje tam a zase jinam aniz by davala
hlubsi smysl.

Tak mozna kupte nejprve tachometr v Lidlu (dobre jsou s prumernou rychlosti)
a treba dopadnete taky tak.

Zdravi Petr Kubac