voda v notebooku DELL 620

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Neděle Červen 19 20:27:58 CEST 2011

>Na morskou vodu se doporucuje destilka.

Morská voda je na elektroniku a jemnú mechaniku hrozné svinstvo. Dostali
sa mi do ruky dve malé komerčné kamery. Jedna na dovolenke v Thajsku
spadla priamo do mora a jednu zasiahla "len" vlna. Po návrate z
dovolenky už nebolo možné kamery opraviť, lebo výmena súčiastok
rozožraných morskou vodou by vyšla cenovo porovnatelne s novou kamerou.
Došiel som k názoru, že by možno v takýchto prípadoch bolo lepšie kameru
bez batérií ponoriť do bežnej vody z vodovodu, aby sa vytesnila morská
voda. Myslím, že by to zvýšilo šance na opravu. P.B.