Sportovní pulsmetry - komunikace hrudního snímače

Sudovec sudovec na seznam.cz
Neděle Červen 19 19:11:36 CEST 2011

Díky za info o Polaru - na ten modul jsem narazil taky, bohužel Polary
patří zrovna mezi tu dražší kategorii a tak bych se jim rád vyhnul (pro
začátek hledám jen velmi jednoduchý a levný pulsmetr, který bych ale
mohl později rozšířit).

Zatím jsem přišel na to že Sigma používá komunikaci, které říkají Sigma
STS a měl by to být 3 kanálový protokol (rychlost, tep, frekvence
šlapání). Ale info nikde pořádně žádné.

	S.