OT: voda v notebooku DELL 620

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Červen 18 22:17:35 CEST 2011

Tipuju, že ta deska je KO, pokud se na notebook vylije tekutina, tak je
třeba kromě hlavní baterky vytáhnout i tu pro CMOS a to bývá u notebooků
dost problém. Zkusil bych komplet rozdělat a vykoupat v IPA nebo se snažit
najít, kde se objevila koroze a jestli to nepůjde nějak vyřešit. Ale předem
bych se připravil na nákup jiné desky na eBay nebo rovnou jiného notebooku.
Zrovna teď jsem taky měnil celou desku jednoho Dellu po vytopení v kofole.
Ceny nových desek se pohybují okolo 3000Kč, někdy i míň, jenom je si třeba
spočítat, jestli by se už nevyplatila koupě nového stroje.