OT: voda v notebooku DELL 620

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Červen 18 10:24:23 CEST 2011

Dceři se podařilo vylít do notebooku DELL 620 trochu čisté vody.
Bohužel ho nenechala asi dost vyschnout a zkusila ho zapnout.
Samozřejmě nejde. Vyndal a vysušil jsem důkladně klávesnici
a fénem taky motherboard otvorem pod klávesnici. Víc se mi to rozebírat nechce.
Bohužel stav je takový, že to nedělá při zapnutí vůbec nic,
dokonce i zhasne při připojení LED  dioda na AC napáječi, aniž by
byl učiněn pokus o zapnutí, stačí kabel připojit do konektoru.
 Tento efekt se projevuje s klávesnicí i bez ní.
DELL zřejmě prostřednictvím tenkého vnitřního pinu detekuje nějaký stav
NB a zjistí, že je něco špatně.
Máte někdo nějaký nápad/radu, jak dál postupovat ?
Notebook je celkem nový a bylo by škoda ho vyhodit.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW