OT:BSA opet a zase

Pátek Červen 17 22:38:28 CEST 2011

Já jsem je neignoroval, jen jsem se jich mailem zeptal, jak ou analýzou
(jak tam psali) došli k tomu, že "je předpoklad že používáme nelegální
sofrware". Jestli k tomu používají nelegální odposlechy telefonů,
datových komunikací nebo jiné metody průmyslové špionáže.
Neodpověděli a od té doby je klid.
Anděl