Re: Jak merit DC elektrick pole za deste

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 17:49:18 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, jar.mez na centrum.cz wrote:

> Jiste, ze je, je to duta trubka, jiskriste,, civecka a kondenzator +
> tuna reklamnich zvastu. http://thunderelec.net/FichePulsar60%20gb.pdf
> V realu nikdo nikdy neprokazal jakoukoliv realnou funkci toho bazmeku.

Ty brdo, tohle je ale hodne ocesany kousek. Aspon podle toho vykresu.

Co jsem videl jeden francouzsky tak to melo dole nasavaci trny na naboj
a nahore to melo kolem toho hlavniho pinu nekolik ramen jako jiskriste
takze kdyz zasrsel, tak se ty ionty z vyboje vlivem mag pole tech smycek
vyfukovaly vzhuru a natahovaly vysku toho bazmeku.