mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 14:04:27 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, j s wrote:

> Nie celkom som Vam porozumel.
> Meno pocitaca, z ktoreho robim telnet je "ospala diera", ale to asi
> nebude podstatne. Teraz som pripojeny cez siet u nas v praci, ale
> mozem byt pripojeny odkialkolvek, trebas z nejakeho free wifi spotu.
> Alebo co to bude v pripade, ze sa pripajam cez ten GPRS modem?

V podstate jmeno ktere Vam da nslookup k IP adrese z ktere se pripojujete
protoze to je take to jedine co si muze cilovy server overit. A je na nem
jak se zachova kdyz to nesedi, jestli Vas posle do pryc nebo jen ubere
bodiky pri hodnoceni spamu.