mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 17 14:01:01 CEST 2011

2011/6/17 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:

> Ja jen skromne pripominam ze jsem to psal hned do te poznamky ze to jde jen
> pro maily "primo na" google :-)

Nechapte ma zle, ale - toto bolo iba take akademicke cvicenie na dokaz
toho, ze sa to da? Vazim si Vas cas straveny pri tejto teme, ale toto
nie je to, co by som chcel.
Inak som pre kazdu srandu, ale rad by som sa v tomto pohol trochu dalej.

> Mozna to pro nej nakonec bude jednodussi - implementovat zakladni logiku
> mailtransportu nez se naucit TLS.

No, mozno sa niekam dostavame. Co je zakladna logika mailtransportu?