mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 13:23:38 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, Jan Waclawek wrote:

> Skuste namiesto marvin.jcu.cz/psimek na jcu.cz nejaku inu kombinaciu mena servera a mailovej adresy.

Zkusil jsem srot.jcu.cz/petrsi na srot.jcu.cz a zda se ze to taky proslo.

> Tych zadrhelov pre JS moze byt viacero. Na co tu konkretne narazam je
> to, ze nebude mat kontrolu nad reverznym DNS zaznamom pre jeho
> (pravdepodobne dynamicku) IP adresu.

To by mohlo byt par bodiku dolu v antispamu, ale vzhledem k tomu jaky je
v internetu bordel v reverznich zaznamech tak se na tom neda bazirovat
protoze by vam ctvrtina posty nedorazila.