mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 13:07:33 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, Marek Suba wrote:

> Omluva blbe jsem se podival, mas pravdu.
>
> Zkus mail poslat pres aspmx.l.google.com, mel by to byt smtp server bez TLS.

Ale to je taky server s TLS, vsechny budou s TLS - viz:

    telnet  alt2.aspmx.l.google.com 25
    Trying 74.125.157.27...
    Connected to alt2.aspmx.l.google.com.
    Escape character is '^]'.
    220 mx.google.com ESMTP b63si12363332yhe.42
    EHLO marvin.jcu.cz
    250-mx.google.com at your service, [160.217.1.3]
    250-SIZE 35882577
    250-8BITMIME
    250-STARTTLS
    250 ENHANCEDSTATUSCODES

pricip je ten - bud posilate primo na google.com tak smele do toho. Pokud
chcete posilat jinam a pouzit google jako relay tak hezky STARTTLS a pak
se v nabidce prikazu objevi AUTH nebo tak neco co Vam umozni zadat jmeno
a heslo. Pak jiz budete autentikovana connetion a muzete delat relay.