mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 17 12:12:58 CEST 2011

Moment... tomuto nerozumiem.

Pozeral som sa na RFC3207, ta odpoved 454 je jedna z moznych odpovedi
servera (okrem 220 a 501). Ale ked na smtp.gmail.com poslem
"STARTTLS", on mi odpovie "220 2.0.0 Ready to start TLS", teda mam
odpoved 220 a nie 454.
Teda server si trva na svojom TLS a z mojej strany to neviem nijako
"okaslat". Osobne nemam nic proti TLS, ale nie je to, predpokladam,
celkom trivialna zalezitost na implementaciu do relativneho maleho MCU
a okrem toho sa to blbo precivicuje "rucne".

J.S.