mierne OT - ako si pokecat s postovym serverom

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 17 11:27:44 CEST 2011

On Fri, 17 Jun 2011, Kamil Rezac wrote:

> Chci rict, ze kdyz k odeslani (kamkoliv) chci pouzit jejich SMTP
> server (a ostatne to plati skoro pro vsechny SMTP servery, ktere
> nemaji omezeny prstup jinak), tak se musim autentikovat (a patrne se i
> pripojit pres SSL. Nebo vas fakultnu SMTP je otevreny pro cely svet
> pro zas*anu mailboxu vsem studentum?

Mozna by jste mohl poradne cist co pisu na nevymyslet si nesmysly.
Napsal jsem :

   Nicmene pokud chcete poslat email nekomu primo na google tak by to
   melo jit i bez sifrovani a autentikace.

kde jste z toho vycetl ze se tu jedna o odeslani kamkoliv ?