ČSN online

Tomáš Pípal dargos na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 17:10:10 CEST 2011

Pred par tydny jsem reinstaloval notebook. Pouzivam Acrobat reader 9 a
ted me to dokonce donutilo stahnout Fileopen doplnek primo z CSN online,
ktery je novejsi nez na strankach www.fileopen.com. Bez stazeni
nejnovejsi verze pluginu z CSN online me to akorat napsalo hlasku abych
si stahnul novou verzi.
Vim ze posledni problem jsem resil zacatkem roku, plugin vubec nebyl
kompatibilni s Firefoxem 4, a pred tim jsem zase resil problem s tim, ze
nybyl schopny z firefoxu vytahnout cookies pokud nebyl profil ulozen ve
standardni ceste a dalsi podobne pitomosti neschopnych programatoru
fileopenu.
Nechapu jak mohl Urad vybrat tuhle zkurveninu k ochrane svych norem.
Nikde neni uveden seznam kompatibilnich prhlizecu. Program nevypisuje
zadne alespon trochu uzitecne chybova hlaseni. Platim jim docela dost
penez a vdy kdyz si chci nejakou normu prohlednout tak to nikdy nejde.
Alespon ze jsou i postranni cesticky...