RE: ČSN online

HW News hw-news na babjak.cz
Čtvrtek Červen 16 16:37:47 CEST 2011

Měl jsem s tím podobné problémy a nakonec jsme za pomocí administrátora
identifikovali problém v Adobe Reader 10.
Viz: http://csnonlinefirmy.unmz.cz/faq.aspx#Q10 (předposlední dotaz). Mohlo
by to být tím. Ale pomohl až zásah u provozovatele serveru.

S pozdravem Jan Babjak

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Pípal
Sent: Thursday, June 16, 2011 2:49 PM
To: HW-news
Subject: ČSN online

Dobrý den,
zase po čase potřebuji přístup do norem. Bohužel se mě nic nechce
zobrazovat kromě hlášky, že nemůže načíst cookies z mého prhlížeče.
Přitom jsem v obou prohlížečích příhlašený na ČSN Online, testovací pdf
se zobrazuje a píše mě to že služba je aktiní. Mám kombinaci
prohlížečů Firefox 4 a IE9. Funguje vám někomu tahle kombinace při
prohlížení norem?
Tomáš Pípal