Re: AVR - vstupy, vystupy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 15:24:16 CEST 2011

Přesně tak. Měl jsem např. jednoho zákazníka, který z nějakého záhadného důvodu odmítal používat k plochým kabelům konektory "s ohrádkou" a pak si ztěžoval, že mu to odchází, protože jsem to prý špatně navrhl. Poslal jsem mu update softwaru, který při obrácení konektoru nastaví všechny dotčené porty na vstupy a bliká se všemi LED. Pak se ptal, co to má znamenat, že mu všechno bliká a po zopakování, že je to při chybném zapojení konektoru stížnosti zmizely:-)

Taktéž se to hodí, když je k procesoru připojený displej s COG, plochým kablíkem bez konektoru, který se přímo pájí do DPS. V případě ručního osazování se totiž někdy stane, že je kablík posunutý.

PH