LHC: femto

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 16 14:43:32 CEST 2011

Ahoj,
  aha! Dekuji za vysvetleni. A ja si rikal, ze nekdo bude funet na masinu
sadou ventilatoru :-). Rozumim pojmu zahoreni nebo zabeh, je mi presne jasne,
o co jde.
  A kdy se tedy predpoklada, ze to nastane a bude mozno uskutecnit dalsi
+144b step ? Vcera v presentaci jsem cetl, ze vcera odpoledne (nebo uz v utery
?) o tom melo RF "kolegium" rozhodnout, ale vysledek uz se nikdo neobtezoval
opet presentovat :-).
  Zdravi Pavel.