obsluha pameti - VHDL

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Červen 15 20:27:37 CEST 2011

Vas pristup je pekny, ale po boji kazdy general, navic jsem vychazel z toho
ze mam na podobnem designu postaveny scandoubler pro par osmibitu, jen tady
je to vic casove naslapane.
Spartan neznam, takze zacinat s nim je pro me jit do neceho co je nejiste,
tady jsem vychazel z osvedceneho designu a jen pridal AD cast.
ale mozna mate pravdu, nakonec skoncim na necem vykonejsim. ale protoze FPGA
je pro me neprobadana oblast, tak nevim co cekat.

Pavel

----- Original Message -----
From: andrej jancura
To: HW-news
Sent: Wednesday, June 15, 2011 2:36 PM
Subject: Re: obsluha pameti - VHDL

No moc Vam neporadim, akurat si myslim, ze robit to s 95144 je trochu
neprakticke... Ovela lahsie by sa Vam to urobilo s najmensim Spartanom, ked
uz nic ine, mate v tom RAM-ku a PLL na zrychlenie hodin. Takze by ste mohol
zvolit iny pristup pri navrhuju algoritmu a nie sa trapit s obmedzenym
CPLD... Ono treba asi zvazit aj komplexnost a mat predstavu o realizacii uz
pri vybere a navrhu hardware. Takto sa trapite a vysledok je neisty.

A.