OT Jaky disk 1.5TB Re: A vubec kvalita

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 15 14:04:03 CEST 2011

 15.6.2011, 13:54:26

Posledni dobou provozuju nekolik samsungu F2 0,5 a 1TB.
Zatim zcela bez problemu, ale ty zkusenosti nejsou natolik rozsahle,
abych je mohl nekomu s cistym svedomim doporucovat.
Co ale vim jiste, kdybych hledal na netu, tak najdu stovky tech co na
ne nadavaji, nebot maji spatne zkusenosti. Holt zakony velkych cisel.
Sveho casu zverejnil nejakou statistiku poruchovosti disku googl.
A rozdily mezi ruznymi vyrobci byly vice mene na urovni statisticke
chyby. Ale byly celkem znatelne rozdily, v zavislosti na pracovnich
podminkach, predevsim na teplote.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz