[OT] Instalace Windows Vista

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 15 12:28:14 CEST 2011

Eh, kdyby jenom toto. Mám v XP Kerio Personal firewall, ten spolehlivě
odřízne aplikace co nechcete od netu. Většina instalaček, odinstalaček i
aplikací dnes "volá domů", a to nejen komerčních, ale i free. Dá se v tom i
zakázat spouštění programů (třeba Avast, mám 4kovou verzi a začalo se mi
zobrazovat buzzokno že mám updatovat na 5ku plnou planých poplachů, tak jsem
to okno zakázal spouštět Keriem).

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Jinak jsem ted v posledni dobe cistil asi tri totalne zaslehly PC/NB -
> duvodem je to, ze Adobe ke svym free produktum defaultne pribaluje nejakej
> "antivir", kterej si dotycni nainstalovali s Readerem nebo Flash
> Playerem -
> samozrejme proti jejich vlastnimu jinemu antiviru.

Adobe (nejen Adobe) furt hledá nějaký aktualizace a furt je chce
instalovat, snad se ani při instalaci (flash playeru určitě ne) neptá,
jestli to má hledat a instalovat, dá se to vypnout, ale musí to člověk
najít. Úplně si dovedu představit jaký utrpení je pro PC anaflabeta
koupit si novej počítač, protože na něj furt něco vyskakuje a furt se
to na něco ptá. A to tam často dávaj i nějaký báječná trial verze
čehosi, co navíc ještě otravuje s dotazem, jestli si to nechcete
koupit, protože 30 dnů zkušební doba konnčí už za... nebo už
skončila...