[OT] Instalace Windows Vista

Středa Červen 15 11:52:57 CEST 2011

2011/6/15 Snehulak <snehulak na gmail.com>:
> Tomu s tim presunem dokumentu nejak nerozumim pokud pri instalaci
> nemazu disk...

Právě že ho mažu, protože ta instalace běží na notebooku z recovery
partition a moc možností nedává. Disk byl rozdělenej na C: a D:, data
byly samozřejmě na C:, tak jsem je překopíroval na D: a po instalaci
přenastavil ty cesty / umístění složek.

> A co se tyka
> presunu tech profilu tak po chvilce hledani vylitne tato stranka s
> vice variantama jak to na vistach udelat.
>
> http://www.vistax64.com/tutorials/107990-personal-user-shell-folders-move-location.html

Taky jsem našel pár postupů, s různými zádrhely (nefunguje tohle a
tohle, nejde norton antivirus...), tak jsem to radši udělal tak, jak
jsem napsal, nehodlám pak na dálku se švagrovou řešit, že něco nejde
spustit a taky bych nechtěl, aby se mi ten notebook vracel do rukou
moc často.

> No a jinak pokud na tom pc bezi visty pobezi tam i windows 7 a ty jsou
> v mnoha ohledech lepsi.

To je klidně možný, běžely by tam nejspíš i XPčka, ale problém je s
licencí, kterou má ten noťas jen na Windows vista home premium, tj.
nejde ani downgrade zdarma na XP.

Pavel Kadečka