Operator outu, bylo Re: test

Středa Červen 15 11:04:06 CEST 2011

Ja jsem jednou z pevne linky volal zakaznickou linku. Ozvalo se:
"Pokud jen otravujete, stisknete jednicku. Pokud nam chcete venovat
sponzorsky dar, stisknete dvojku..." nebo tak neco. A kdyz hlas
vyjmenoval vsechna cisla, zacal zase od jednicky. Ale ja jsem nemel
co tisknout, protoze jsem volal z telefonu s otacecim ciselnikem.
Tak jsem jim musel zavolat z mobilu od konkurence.

Ale volat na horkou linku ceskeho Microsoftu je taky zazitek.