test

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Červen 15 11:01:22 CEST 2011

30 instalaci? Z img nebo postupna instalace?
Jak to stihate? Ja uz si 3 dny hraji s jednou instalaci W7.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 15, 2011 10:29 AM
Subject: Re: test

No tak pokud to bude oznaceno OT tak to vidim jako relevatni vlakno
HWnews - pokud z toho neco vyplyne. ;-)

Nicmene jak slysim o instalaci tak se mi jezi vlasy na hlave - posledni
tejden jsem nainstaloval odhadem 30x OS, podobne Apache, 7x Sybase ASE
15 a samozrejme vsechno s tim souvisejici.

Radek Vicek