OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Červen 14 09:55:24 CEST 2011

muzu potvrdit, znameho takhle "vyhmatli" z aukra a kdyz mu domerili dan podle jejich odhadu predpokladaneho zisku, tak se nestacil divit :-).
byla to ale objektivne jeho chyba/arogance k tomu, jak funguje obchodovani podle pravidel ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, June 14, 2011 9:13 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

Hehe ted jste me pobavil... Zrovna nedavno si FU vyslapl na meho kolegu ma celkem zavedeny IT eshop a krome jineho prodava i pres Aukro.

FU vam velmi rychle vysvetli jak to s tim nefiremni a neoficialni je.
Tedy - vysvetlit to budete muset vy.

Kolega mel na Aukru dva ruzne ucty - aby se to prave nemichalo - i tak FU (asi ve spolupraci s Aukrem) sparovalo s jeho osobou oba a veskere prodeje za posledni tri roky vytahlo a u vsech chtelo dolozit co bylo co a jak to ne/figuruje v ucetnictvi.

Radek Vicek

Často tam ovšem nabízejí výrobky i