OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Červen 13 19:08:58 CEST 2011

Zdravím,

obávám se, že je to asi "nomální" stav.
Právě jsem absolvoval něco v podobném duchu.
Objednal jsem si na e-shopu oranžové sportovní kužely
(udán termín dodání 7 dní). Po dvou urgencích dorazil
po měsíci balík a v něm kužely, ale každý jiné barvy.
Tak jsem opět napsal prodejci a pro třech dnech jsem obdržel
odpověď, že pokud mi to takto nevyhovuje, tak můžu zboží
v zákonné lhůtě 14 dnů vrátil (to, že poslali něco jiného
je vůbec nebere).
Bohužel to nakonec asi nechám plavat, protože pokud to vrátím,
tak "možná" dostanu zpět peníze za zboží, ale určite ne za poštu,
která ovšem bude činit polovinu ceny.
Asi s tím prodejce počítá a hřeší na to. Holt je to tady džungle:-(

Martin