OT: Jak se branit hajzlikum na Aukru - pravni stat

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 13 18:18:32 CEST 2011

Zdravim,

zajimalo by me jak resite pokud nad tim nemavnete rukou to co jsem ted
absolvoval.

Nekdy v breznu jsem koupil pro sebe a kolegu na aukru v aukci Ted hned
4ks topnych kamenu do teraria a150Kc. V popisu jen par vet:

Topný kámen 6W z přírodní břidlice:
  Napětí 230V
Přívodní kabel 1,3m
Velikost přibližně 15x20cm (+/E 4cm) E tvar každého kusu je jiný
Teplota od 35E45°C v závislosti na okolní teplotě
Kámen má zabudovanou kruhovitou topnou spirálu, která zaručuje
rovnoměrné vyzařování tepla
  Bezpečný provoz, vyrobeno z nehořlavých materiálů
  Možnost dokoupit i plynulý regulátor teploty za 170Kč
  Záruka 2 roky
Návod k obsluze

Kameny prisly za cca tyden - v krabici krome kamenu byl jen navod -
zadna faktura. A v navodu napsano tolik omezujicich podminek, ze to bylo
v podstate nepouzitelne:

http://www.cncnet.info/galery/akvarium/akteraria/navod.png

rekl jsem dobra castecne moje chyba, ze jsem se nezeptal, ale i chyba
prodejce - kdyby na aukro dal ten navod tak o to ani nezavadim. Napsal
jsem prodejci a nic. Nakonec jsem dal zaporne hodnoceni a najednou se
pani ozvala, ze nemohla k netu. Ja ze ji kameny poslu na svoje naklady a
ona me vrati - castku 600Kc + 50Kc. Nakonec souhlasila (podotykam ze to
bylo stale v zakonne lhute 14 dnu kdy lze vratit bez udani duvodu) a ja
to poslal doporucenym balikem. K memu udivu balik prisel zpet s tim, ze
prijemce jej odmitl prevzit. Pisu co se deje. Znovu nikdo nereaguje.
Nakonec telefonuju (vzal to jeji muz ze se mi ozve pani) - nasledne pani
pise, ze to neprevzala schvalne, ze kvuli hodnoceni na aukru si muzu
vicemene polibit ....
Rekl jsem dobra - napsal jsem oznameni na COI a na FU (v baliku nebyla
faktura). Z COI mi napsali asi po tydnu, ze jim to neprislusi a ze se
mam obratit na soud. Z FU mi napsali, ze moji stiznost z el. podatelny
prijali, ale ze vzhledem k tomu ze nemam dig. podpis tak to musim sepsat
a poslat doporucene. Tak jsem sedl a napsal dopis a doporucene jej
zaslal. Dnes prislo vyjadreni obalkou s modrym pruhem za 40Kc a v nem na
pul strany popis o co jde a jedna veta kde mi pisou, ze to FU urad
nebude resit a ze to prislusi k reseni COI. :-)

Ja bych se na to snad i vybodnul, ale kolega na tom neni zrovna tak aby
nad 370Kc mavnul rukou tak jsem si rekl ze to schvalne vyzkousim jak to
funguje. A funguje to op[ravdu skvele.... :-(

Mam skoro chut se tomu dal venovat - co byste navrhovali dal?

--
S pozdravem
Radek Vicek